Başkan Erdoğan: Depremin Acısı Hafızamızda, Güvenli Gelecek Sorumluluğumuzdur

Başkan Erdoğan: Depremin Acısı Hafızamızda, Güvenli Gelecek Sorumluluğumuzdur

Başkan Erdoğan: Depremin Acısı Hafızamızda, Güvenli Gelecek Sorumluluğumuzdur

Ceyhan Müteahhitler Birliği Başkanı Yusuf Erdoğan'dan 27 Haziran 1998 Ceyhan Depremi anma mesajı

Ceyhan Müteahhitler Birliği Başkanı Yusuf Erdoğan, 27 Haziran 1998 Ceyhan Depremi'nin yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda, depremde yaşamını yitirenleri rahmetle andı. Erdoğan, güvenli yapılaşmanın önemine dikkat çekerek, benzer acıların bir daha yaşanmaması için dayanıklı kentler inşa etmenin ortak sorumluluk olduğunu vurguladı.

Ceyhan Müteahhitler Birliği Başkanı Yusuf Erdoğan, 27 Haziran 1998'de meydana gelen ve ilçede büyük yıkıma yol açan Ceyhan Depremi'nin yıl dönümü nedeniyle bir anma mesajı yayımladı.

Erdoğan, mesajında depremde hayatını kaybeden vatandaşları rahmet ve saygıyla andığını belirterek, yakınlarını kaybeden ailelerin acısını paylaşmaya devam ettiklerini ifade etti.

Deprem gerçeğinin unutulmaması gerektiğini vurgulayan Erdoğan, yapı güvenliğinin yalnızca teknik bir konu değil, aynı zamanda toplumsal bir sorumluluk olduğunu söyledi. Güvenli ve yönetmeliklere uygun yapıların inşa edilmesinin can kayıplarını azaltmadaki en önemli unsurlardan biri olduğuna dikkat çeken Erdoğan, sektör temsilcilerinin bu bilinçle hareket etmeyi sürdürmesi gerektiğini kaydetti.

Mesajında birlik ve dayanışma çağrısı da yapan Erdoğan, "Geçmişten ders çıkararak daha güvenli şehirler inşa etmek hepimizin ortak görevidir. Depremde yaşamını yitiren vatandaşlarımızı bir kez daha rahmetle anıyor, ailelerine sabır diliyorum. Rabbim milletimize bir daha böyle acılar yaşatmasın." ifadelerini kullandı.

Önceki Haber Ceyhan’da Festival Hareketi: 3. Karpuz Festivali İçin Hazırlıklar Hız Kazandı!
Sonraki Haber ŞEHİT ZEYNEP SAĞIR ANADOLU LİSESİNDE MEZUNİYET TÖRENİ
Benzer Haberler